月曜日, 12月 03, 2007

ありがとうございました。Thank you very much.


12月1日 “ごはん屋 今ここ” は一年経ちました。
これまで応援していただいた多くの方々に 心より感謝しています。
今後ともどうぞよろしくお願いいたします。
これからも僕らの創る料理をご賞味していただけることを願っています。
またお逢いできる日を楽しみにしています。

ご協力いただいたエイズ孤児基金は 60175円集まりました。
全てムクワノ基金に送金いたしました。
本当にありがとうございました。

今ここ一同
On December 1st, Gohanya Imakoko became a year old.
We would like to express our gratitude to everyone that has cheered us on as well as to ask everyone to continue to encourage us. We hope that the food we make will continued to be enjoyed. Hope to see you soon.

The donations that we received for Mukwano amounted to 60175 yen (approx. 600 USD), which we sent. Thank you so much for your cooperation.

Imakoko Family.



エイズデー12月1日のスターター
かぶら蒸し
かぶ、にんじん、百合根、銀杏、なめこ、スズキ

The starter for World AIDS Day, Dec. 1st.
Steamed kabu turnip, carrots, lily bulb, ginkgo seeds, nameko mushroom and suzuki fish.